دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

کاش میشد.........

سلام خوبید همه خوبن منم به لطف خدا بهترم خداروشکر داره خوش میگذره مشهد هم عالی بود وبرای همه حتی شما هایی که نمیشناسمتون دعا کردم.جدی میگم.درپناه اوووووو

کاش می شد قلب ما از یاس بود

 

 تک تک گلبرگ آن احساس بود

 

پاک و سبز و ساده و بی ادعا

 

 کاش می شد بهتر از الماس بود

 

کاش می شد عشق را تفسیر کرد

 

عاشقی را با محبت سیرکرد

فعلا.میرم.......دوستون دارم......

سلام خوبید مرسی کنکور ازادم بد نبود ولی یه خاطره بزرگ دارم روز کنکور بزارید جوابا بیاد بد میگم...........بدی خوبی دیدید حلال کنید یه دفه امام رضا طلبید فردا دارم میرم مشهد عاتون میکنم دعام کنید.درپناهههههههههههه اووووووووو.........

سخنی از خستگی..........

سلام خوبید خوبم مرسی چه خبرا ...ای بابا کنکورم دادیم هم منحصرا زبان و هم انسانی جفتشونم سخت بود برام دعا کنید فبول شم ازاد هم سه شنبه باید برم تجریش کارت بگیرم ۵ شنبه هم امتحانم هسنش انتخابمم مدیریت تهران جنوب بوده هرچی صلاحه ولی باید قبول شم واسم دعا کنید ممنون .درپناهشششش......

Love

      حاصاضرب توان در ادعا مقداری

 

           ثابت است . هرچه توان انسان

 

            کمتر باشد ، ادعای او بیشتر

 

           است و هرچه توان انسان بیشتر

 

                 شود ، ادعایش کمتر

.....................................

همه ی مداد رنگی ها مشغول بودند...به جز مداد سفید...هیچ کسی به او کار نمی داد

 

               .همه می گفتند:{تو به هیچ دردی نمی خوری}...یک شب که مداد رنگی ها...

 

               توی سیاهی کاغذ گم شده بودند...مداد سفید تا صبح کار کرد...ماه کشید...

 

                 مهتاب کشید...و آنقدر ستاره کشید که کوچک وکوچک و کوچک تر شد...

 

               صبح توی جعبه ی مداد رنگی...جای خالی او...با هیچ رنگی پر نشد

...............................................

این جهانی که همش مضحکه و تکراره ......... تکه تکه شدن دل چه تماشا داره

 

فکر می کردیم عاشقی هم بچگیست... اما حیف این تازه اول یک زندگیست...

 زندگی چیزیست شبیه یک حباب.. عشق آبادیه زیبایی در سراب... فاصله با آرزو

های ما چه کرد... کاش می شد در عاشقی هم توبه کرد