دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

تولدم مبارک...............

سلام ای بد نیستم نه زیاد خوب نیستم این مدت غایبیم به خاطره این بود که سیستم ویروس گرفته بود و حوصله نصبم نداشتم کلاسای دانشگاهم که میرفتم .بگذریم.اره فردا تولدم یهنی ۳ دقیقه دیگه میشه روزی که من بدنیا اومدم و میشم ۱۹ ساله دلم بدجور گرفته نمیدونم شاید غریبیه تولدم به خاطره اینکه تنهام معلومه .خانواده که فردا تبریکشونو میگن امروزم نگفتن که فردا مثلا سورپرایزم کنن.فکرمیکنن من یادمم نیست البته من اینجوری نشون دادم باورتون میشه اصلا از اینکه بگن تولدت مبارکبدم میاد روز تولد هم مثل سایر روزها کی چی؟؟؟؟حالا که هستم هرسال که میگذره وقتی ادم مستقل تر میشه تنهاترم میشه به فرض تولدم هم باشه که چییییییی؟؟؟؟؟اصلا امسال برای عیدم ذوقی ندارم که چی؟؟؟؟هر سال برای سفره درست کردن خودمو خفه میکردم طوری بود سفرم تو فامیل تک بود ولی امسال حتی به سفره هفت سین فکرم نکردم........شاید شبه تولدم درست نیست از تنهایی بگم از بی حوصلگیم ولی میدونید یه مسایلی پیش میاد که ادم از خودشم بدش میاد .شاید بگید خوب چرا جایگزین تنهاییت کسی رو نمیزاری بدم میاد اسم دوست یا رفیق شدن میاد بدم میاد وگرنه انقدر تو دانشگامون ریخته ...اخه ادم به کی اعتماد کنه به کدوم پسر که به مسایل جنسی و همساله اون فکر نکنه و فقط به خاطره خودت بخواد تا باهاشون دوست میشی {تجریه خودم نداشتم ولی دوستام و دیدم}ازت میخوان تو جلسه اول دست بدی بهشون جلسه دوم بزاری نوازشت کنن ۱ هفته به این منوال بعد میگن عزیزم دوست داریم میخوام حست کنم حداقل بزار ببوسمت بعد از ۲ هفته که دختره پا داد پیشنهاد سینما و همساله اون میدن که راحتتر باشن و بعده چند هفته به دختر پیشنهاد میدن تو بیرون که نمیشه حرف زد بریم خونه راحت تر حرف بزنیم رفتن همانا و.............................عاقبت رفاقتم همینه حداقل ۴۰ /۵۰ نفر از دوستام قضیشون همین بوده اونوقت ادم این تنهایی رو به نظرتون میشه با همچین ادمای اشغالی پر کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟لیاقت احساس پاکه ادمو دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دخترا هم که ساده و بدبخت و خر انقدر زود عاشق میشن ولی نمیدونن با چه هیولایی دارن میپرن........از اینم بگذریم...........تولدم مبارک.حس میکنم تولدم غریبانه است ولی برای خودم همینشم مقدسه اعتقاد دارم در پی هرسختی اسانی نهفته است.پس پیش به سوی تنهایی سختیی ملایمت اسانی. و این شاخه گل رو تقدیمه خودم میکنم.نخندید خوب مگه تا حالا ندید ......تنهاییی همینه گله ای نیست..........  

............................................. 

آبی تر از آنیم که بیرنگ بمیریم.............از شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم.............تقصیر کسی نیست که این گونه غریبیم..............شاید که خدا خواست دلتنگ بمیریم
نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ق.ظ

تولدت مبارک !

وحید پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:14 ب.ظ http://rehabilitationmanagement.blogsky.com/

سلام
من خیلی اتفاقی راهم افتاد اینجا.
تا رسیدم دیدم جشن تولدو از این حرفاست.
خیلی خوشحال شدم. * * تولدت مبارک**
خوشحال میشم به من سر بزنی.

مانی یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 ب.ظ http://manis.blogsky.com/

سر نمی زنید بما ؟

تولدتون هم مبارک

مانی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:29 ب.ظ http://manis.blogsky.com/

نه آپ می کنید . نه سر می زنید .

ای داد بیداد :d

vahid جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ق.ظ http://vahid-e.blogsky.com

سلام. شما همیشه اینقدر خودتونو تجویل میگیرید..واقعا که؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد