دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دوباره این امتحانا شروع شدو ما فقط غصه امتحان و میخوریم ولی تلاشی برای خوندنش اصلا نمیکنیم من که شخصا الان کتابامو ببرم مغازه ای که خریدم ازم پس میگیره کامل صاف تمیز بدون یه نوشتار........خوب چیکار کنم شب امتحانیم.ولی ۲ هفته ای هست علاوه بر فاطمیه که عزادار هستم عزاداری درسامم انجام میدم قطر کتابا استادای بد همه از عواملی هستن که اسایش فکری منو بهم میزنن..این روزا هم که فقط دنبال تحقیق و گرفتن نمره از استادای نسبتا محترم هستیم.البته جا نمونه ها ادمه بی انضباطی نیستم یعنی کل کلاسامو میرم ولی خروجی تا الان داشتم فقط ورودی کسب کردم.امیدوارم خروجی خوب باشه که اگه نباشه با اجازه مشروط خواهیم شد...............امیدوارم خدا کمکمون کنه.این ارزو برای تمامه دوستان دانشجوم  

 

 

 

 

زندگـــــــــــــــــــــــــــــــــــی

                             گاهی گریه ست

              گاهی خنده

گاهی بازنده ای

گاهی برنده

زندگـــــــــــــــــــــــــــــــــــی

                                گاهی عشق

                                              گاهی نفرت

                                                           گاهی امید

                                             گاهی حسرت

     گاهی افتادن و موندن و بریدن

گاهی وقتا پر گشودن وپریدن

زندگـــــــــــــــــــــــــــــــــــی

                       مثل یه سقفه

                            تو هجوم بی پناهی

                                    زندگــــــــــــــــــــــــــــــــی عشق و محبت

                                                                      کندن از مرگ و تباهی

                                    زندگـــــــــــــــــــــــــــــــــــی مثل یه جنگه تنها جنگی که قشنگه

                                       تو نبرده زندگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی عشق حکم تفنگه

نظرات 4 + ارسال نظر
وحید چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:55 ب.ظ http://www.arinoos.blogsky.com

سلام
خوبی؟
اگه اعتماد به نفسم خوب بود که بهت می گفتم به چه نتیجه ای رسیدم.
عیب نداره دلمو می زنم به دریا و می گم.
به نظر من شما تحت تاثیر افکار خانواده ی خودتون قرار داری.به زبان ساده تر شما به دنبال پسری می گردید که خانواده ی شما بپسندند که همان ویژگی هایی که قبلا گفتی نیز مورد نظر خانواده ی شماست. به نظر من فقط به این ویژگی ها بسنده نمی کنی و شخصا دوست داری طرفت ظاهر خوبی داشته با این که درباره ی این موضوع اصلا صحبت نمی کنی.چه بسا بعضی ها رو فقط به خاطر این که خانواده نپسندن رد کردی ولی ته دلت ازشون بدت نمیومده.نظرت چیه؟بد می گم؟

رویای خاکستری پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام منا جان. خوبی؟
خیلی زیبا نوشتی. عالی بود.
دلم برات تنگ شده... خیلی
بیا پیشم
موفق باشی

وحید پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.arinoos.blogsky.com

سلام مونا خانم
خوبی؟
دیدی گفتم جلوترم.:دی
می دونی خیلی شبیه هم هستیم.چه از نظر تفکر چه از نظر خانواده هامون.
همین شباهت بود که کمک کرد خیلی چیز هات رو بشناسم.
من اولش می گفتم اخلاق طرفم خوب باشه کافیه و قیافه اصلا برام مهم نیست.ولی وقتی امسال یه دختری از دانشگاه بهم علاقه مند شد با این که اخلاق بدی نداشت ازش دوری گرفتم.چون ظاهرش معمولی نبود یعنی حداقل به من نمی خورد.منم موافقم که با سن کم فکر بزرگی داری.چون من مدت کمیه که به این موضوع رسیدم که طرفم علاوه بر اخلاق خوب ظاهر معمولی هم باید داشته باشه.
راستی این کت و شلوار رو از کجا آوردی.:دی
به نظر من اگه دو طرف عاشق هم باشن خیلی از مسائل خود به خود حل می شن.ببین حرفای قشنگی می زنی ولی به نظر می رسه به عشق اعتقاد نداری.می دونی اگه واقعا عاشق کسی باشی اصلا ازش نمی خوای که ظاهر معمولیش رو با کت وشلوار زیبا کنه. و بر عکس اگه طرف عاشقت باشه نمی ذاره ظاهر معمولیش باعث کوچک شدن تو جلوی خانواده ات بشه و به خودش می رسه.و من به این موضوع اعتقاد دارم.نظرت چیه؟
این که می گی ظاهر معمولی داری به نظرم فروتنی میاد.دختری با ظاهر معمولی که روزی پونصد نفر بهش پیشنهاد رفاقت می دن!
می دونی من ظاهری معمولی دارم و هیج وقت به خودم اجازه نمی دم به کسی که ازم سرتره (مثل شما) پیشنهاد بدم.و گرنه خصوصیات اخلاقی شما دقیقا چیزی که من همیشه دنبالش بودم.ببخشید مثل این که زیاد حرف زدم.
فعلا...

هاوش ( آرش آهمند ) دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:20 ب.ظ http://www.mesle-ashegh.blogfa.com

مثل عاشق به روز شد با یک غزل جدید ؛ مرداب ؛
نقد و نظر فراموش نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد