دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

تو کی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جدا تو کی هستی که انگار با این نظرات منو میشناسی .........هنوز چی ؟؟؟چرا علامت تعجب؟؟؟اگر قالبو مشکی کردم به خاطر اینکه نمادی ازقلبو دلمه نمیگم سیاهن ولی گرفتن گفتم گرفتنو تنها رنگ مشکی میتونه نشون بده..............دوست دارم بدونم کی هستی؟؟؟؟فکر کن یکی برای خودت یه همچین نظرای بو داریو بزاره خوب عصابت خورد میشه پس بگووووووووو//////

نظرات 3 + ارسال نظر
وحید پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:37 ب.ظ http://www.arinoos.blogsky.com

سلام
خوبی؟
اصلان خوب نیستی!
چقدر خشنی!
این بنده خدا رو ما که نظرش رو ندیدیم.
ولی این طرز جواب نظر دادن نیست.
در ضمن منم شما رو نمی شناسم.
ولی برای این که بخوای نشون بدی سختی لازم به این کارا نیست.
با ششمین سوال سخت (یکم متفاوته) آپم.
خواستی سر بزن
فعلا...

تاریکی پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:39 ب.ظ http://www.onamono.blogsky.com

سلام.تا حالا به تاریکی سفر کردی؟میدونی دنیای متفاوتی هستش؟آدم نگاه و تفکرش با بقیه فرق میکنه.از دردهایی میگه که واسه سایرین وحشتناک و غیرقابل باوره.عشق شاخه هاش روی زمین خشکیده.روی زمین مردم تفکر دیگه ای ژیدا کردند.همه چیز بوی پول و دروغ میده.یه لقمه نون خوردن بوی جنایت گرفته.و عشق گریانه.من خودم دیگه ناامیدم که بتونم دختری رو پیدا کنم که عشق رو واسه خودش هجی کرده باشه.چون دیگه کسی با سادگی ازدواج نمیکنه.همه دنبال آسایش هستند و تعدد روابط تا وفا به کسی.بودن با کسی.خستم مونا.خسته

وحید پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:01 ب.ظ

سلام منا جان
منم یه وب مشکی دارم(البته نه مثل مال تو)
خوشحال میشم به من سر بزنی
www.rehabilitationmanagement.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد