دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

سلام منم بد نیستم شماها خوبید شما هایی که نظراتون  رو خوندمو خیلی بهم لطف داشتید او لاز همه تشکر ویژه و مخصوص از بابا بزرگ مهربونم اقا محمد دارم تو این مدتی که من یکم رو به راه نبودم بهم کمکه فراوان کرد. 

و دیگه از حالم:خوبم مثل قبل نیستم همه ی  چیزا برام عادی شد انگار یکم زود باهاشون کنار اومدم میدونید روزای سخت و پشته سر گذاشتن هنر می خواد  من صد برابر با سختی همراه بود چون هیچ همدم و هم صحبتی نداشتم مطمعن باشید دوست و خواهرم مادرو برادر هیچ وقت حسه ادمو درک نمیکنن مخصوصا توی این مواقع ولی واقعا خدا بهم کمک کردمیدونید همیشه دعا کنید خدا هیچ وقت ادم و به خودش وا نگذاره که ادم خودشو به تباهی میکشونه و مسایلی رو پیش میاره که جبران ناپذیره.کاره من به این مشکلات نکشید ولی خدا یه تلنگره محکمی رو بهم زد الان هم حس میکنم خدا از اون گوشه چشمی ها بهم نگاه کرده چون خیلی کارا رو  رعایت میکنم حالا حس  میکنم که خدا باهامه و سره نمازام توبه و استغفرا... میگم شاید خدا دلش به رحم بیاد و ببخشم.و اینده خوبی رو با کناره اون بودم برام رقم بزن.درپناهش 

-

باز با دردم مداوا می کنم...

 با دل دیوانه ام تا میکنم...

 می روی با یک خداحافظ و من شب تو را در خواب پیدا می کنم..

 با خیال و خواب و رویا باز هم درد دوری را مداوا می کنم

 شعله عشق تو می سوزد مرا من فقط ان را تماشا می کنم توبه کردم تا فراموشت کنم ...

باز هم امروز و فردا می کنم ... 

سکانس یی هنرمند..............

آن یار که آشنای خود ساخت مرا

                                      بیگانه شد آنچنان که نشناخت مرا

دربازی عشق،من نبــــــردم اورا

                                    او برد مرا و رایگان باخـــــــــــت مرا 

سکانس ۳........

سلام به همه مخصوصا دوست یا داداشه گلم محمد. 

تاسوعا وعاشورای حسینی رو به همه تسلیت میگم .من که کف کردم از بی تو خونه موندم تو این ۲ روز اخه نذر دارم ۲ساه به خاطره اینکه گناه نکنم بیرون نمیرم واقعا این دختر پسرا چه انگیزه دارن روز عاشورا شماره به هم رو وبدل میکنن بابا مثلا عاشورای امام حسینه..........ای بابا کی گوش میده.......فکر کردن همه چی رو اروپایی کردن امام حسینم میتونن اروپایی کنن..........من که پارسال نذر کردم امسال که ساله اوله کنکورمه قبول شم دانشگاه و خدا خواست ونذرم قبول شد الانم دانشگاه میرم وامسالم یه نذره دیگه کردم که اگر تا ساله دیگه بگیرم حتما میامو مینویسم..........منم دعا کنید درپناهش................{خدا رو میگما......}