دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

پنجرتو بازکن یه بار دیگه ببینمت خدا

بسه دیگه چقدر دوست داشتن و چقدر نفهمیدن چقدر یه نفر و دوست داشته باشی اخرش برگرده دروغ بهت بگه حیف واقعا حیف چرا بعضیا حتی لیاقته فکر کردنو هم ندارن چرا خدا ادمای شبیه هم و بهم نمیرسونه چرا همش باید سره راهت یکی باشه که ۱۰۰۰ درجه با تو فرق کنه چرا ایمانشو ادم باید بخاطرش بده چرا خدا مگه نمیگی نمیخوای بنده هات گناه نکنن پس چرا سره راهشون دامه گناه رو میگذاری ادم باید چقدر ایمان داشته باشه تا بفهمه بابا این گناه خدا داره امتحان میکنه چقدر ادم باید تو خودش بشکنه و کسی نفهمه بعده کلی محبت تازه میفهمی ای بابا این ادمه ادمش نبود  چرا واسه بضیا عشق زیاده خدا این همه همش تقصیره تو هستش خسته شدم مگه نمیگی بنده هات و دوست داری خدا منم یه بندتم بنده ای که حتی اندازه ی یه قطره شبنم یا یه قطره اشک دوستش نداری باشه خدا توهم تنهام بذار تو هم منو دوست نداشته باش تو هم بینه بنده هات فرق بذار یه امیدم تو بودی ولی حالا که میبینم میفهمم همه رو تو میخوای تو خواستی حکمتش چیه نمیدونم شاید تو بدونی.......پس بازم پنجرتو بازکن یه بار دیگه ببینمت خدا.

عشق.........نفرت.....تلافی.......

یادته برات نوشتم آگه عاشقم نباشی الاهی بمیری...

آگه دوستم نداشته باشی غیر من کسی رو داشته باشی     

                       الاهی بمیری بعدش برات نوشتم همه رو دروغ نوشتم 

 خودم بمیرم...اگه تو یه روز خواسته باشی 

                            که منو دوست نداشته باشی خودم می میرم ....      

برات بمیرم....برات بمیرم....

نبینی قهر خدارو  بدیی یای روزگارو الاهی نمیری ....

                              بمون سایت روی سرم می دونی برات دربه درم

الاهی نمیری ....وقتی تو چشات ضول می زنم

                                                                با غم نگات فال مزنم

وقتی می بینم دوستم داری از ته دلم داد می زنم

                                   اگه یه روزی فرشته ها بخوان تورو زود تر ببرن

 به اونا می گم که از قدیم ماهی رو با تونگش می برن

درسی سخت با مفهومی اسان.....

فکر میکردم وقتی با کسی دوست میشی باید عاشق باشی باید دوست داشتن و در حقش تموم کنی ولی من این کارا رو انجام دادم و نتیجه ای نگرفتم جز سکوت حالا خوشحالم خیلی خوشحال به خودم گفتم چه خبره این همه دوست داشتن و که قیمتش انقدر گرونه  واسه کسی صرف کنی حالا یاد گرفتم اگر با کسی هستم تو دلم بگم بابا ولش کن اسکله محبت واسش خرج نکنم همه بهم میگفتن مسخرشون میکردم مگه میشه اد م باکسی دوست باشه دوستش نداشته باشه ولی حالا یاد گرفتم خودش کلی هنره باهاش باش بهش بگو دوست دارم ولی تو دلت بگو برو بابا اسکل .حالا چقدر راحت شدم دوست میدارم ولی دل نمیبندم توی این مدت اگر دیر میومدم داشتم روی این درس تمرین میکردم خیلی سخت بود ولی عادت کردم.

به اندازه ی تمام انسانهایی که می شناسم از تو خوشم می آید...

و به همان اندازه از تو متنفرم... شاید به همین خاطر است که برایم بی ارزشی...

دلیلت برای با من بودن چیست؟

چگونه می توانم دوستت داشته باشم؟

زمانی از تو متنفر بوده ام، اما حال تو می خواهی که همیشه به تو بیاندیشم.

تصمیم گیرنده ی نهایی چشمانم هستند! پس اگر به دیدنم می آیی لطفا تمام صداقتت

را در دو گوهرت جاری کن ، به گمانم اگر بتوانی دیدگانم را گول بزنی ،قلبم رضایت خواهد داد.

پس از آن شاید دوستت بدارم!