دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

ولن تاین مبارک.....

 

 

ولن تاین را به همه ی شما و به همه ی عاشقان دنیا تبریک می گویم

امیدوارم پیروز و پایدار باشید.

 

می توان با تو ارغوانی شد

میتوان با تو جاودانی شد

می توان با تو آسمانی شد

در مکان و زمان نمی گنجم

از دل سنگ تا ستاره شکفت         

جلوه ی مهر و مهربانی شد

قطره قطره چکید از دل ابر

تا به دریا رسید و فانی شد

                          

                        ولنتاین مبارک باد 

نمیدانستم عشق....

سلام خوبید ای خدارو شکر ماهم بد نیستیم راستی ولن تایم رو فراموش نکنیدا.

عشق یعنی سال های عمر سخت

 عشق یعنی زهر شیرین ، بخت تلخ

               عشق یعنی با " خدا یا " ساختن 

 عشق یعنی چون همیشه باختن

 

              عشق یعنی حسرت شب های گرم 

 عشق یعنی یاد یک رویای نرم

          عشق یعنی یک بیابان خاطره 

 عشق یعنی چهار دیوار بدون پنجره

        عشق یعنی گفتنی با گوش کر

عشق یعنی دیدنی با چشم کور

            عشق یعنی تا ابد بی سرنوشت

عشق یعنی گم شدن در لحظه ها

            عشق یعنی آبی یه بی انتها

 عشق یعنی یک سوال بی جواب

        عشق یعنی رفتن توی خواب

 

سکوت.......

واژه هایم را به دست دزدی سپردم که مرا شبانه از من برد!

و من در سکوت شب ترسیدم!

.......................................

نوزادی گفت: سکوت می کنم چون هنوز به حرف نیامده ام.

کودکی گفت: سکوت می کنم چون باید اجازه بدهم بزرگترها حرف بزنند.

نوجوانی گفت: سکوت می کنم چون به سن قانونی نرسیده ام.

جوانی گفت: سکوت می کنم چون فریاد را نیاموخته ام.

میانسالی گفت: سکوت من اجازه زندگی است.

کهنسالی گفت: می توان با یک گلیم کهنه هم روز را شب کرد/ می توان با هیچ ساخت/ می توان صد بار هم مهربانی را ، خدا را و عشق را با لبی خندان تراز یک شاخه گل تفسیر کرد/ می توان بی رنگ بود/ می توان این جمله را در دفتر فردا نوشت: سکوت از هر چیز دیگر بهتر است!!!

........................

سکوت یعنی" به من چه؟"، یعنی "من بهتره چیزی نگم".

سکوت یعنی "من تهدید شده‌ام و نمی‌توانم چیزی بگم"، یعنی "حوصله و یا توان دردسر را ندارم".

سکوت یعنی "نکنه ناراحت بشه؟"، یعنی "بهم گفته چیزی نگو".

سکوت یعنی "می‌ترسم"، یعنی "جرات ندارم".

سکوت یعنی "نمی‌صرفه چیزی بگم"، یعنی" نمی‌دونم چی بگم."