دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

....................

سلام خوبید ای منم بد نیستم وای چقدر خسته شدم با اینکه ۲ هفته بیش تر از دانشگام نمیگذره راهش درسته نزدیکه ولی راه خسته کننده ای هست مخصوصا اینکه تنهام ولی دانشگاه بدی نیست استادامون خوبن پسراش بد نستن ولی معلومه که چه ابادگرایی هستن دختراهم که نگو.................به جز یک شنبه و پنج شنبه ها هر روز تا ۸ شب کلاس دارم خدا به خیر کنه ۴ سال من این راه و میخوام برم.......البته تا دانشگاهم ۴۰/۱دقیقه راهه ولی میگن هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد................

سلاممممممممممممم خوبید منم خوبم امروز ثبت نام داشتم خداروشکر همه چی خوب بود.عالییییییییییییییی بود.دوستون  دارم تا.............}راستی یادم نبود دوستی تا نداره.

.........

عشق تو را به بند نمی کشد بلکه به تو آزادی می بخشد معیار عشق همین آزادی است زنی که آزادی عمل شوهرش را نمی پسندد عاشق او نیست نیاز مند اوست اگر عشق از رستن و بالیدن مانع شود عشق نیست