دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

سلام بی سلام........{ولی بهتون میگم{ولن تاین مبارک}

سلام بی سلام اصلا حوصله ندارم نمیدونم چرا امروز مثل ...بودم همه هم گفتن مونا چته؟؟؟؟اه مگه ادم حقه نخندیدن و نداره اخه امروز خراهرم و برادرام که ۲ تا هستن شام خونمون بودن منم مثل برج زهرمار بودم که با ۱۰۰۰۰۰۰۰کیلوعسل نمیشد خوردم ...اصلا گرفته بودم نمیدونم چرا اینا هم گیر شده بودن ت ویه چیزیت هست........با اینکه بعد از ظهر ۱ ساعت تنهایی پیاده روی میکردم تو خیابون اصلا حوصله هیچ کسم نداشتم فقط راه رفتم........راستی{ولن تاین مبارک}فردا هم ترم جدید دانشگاه شروع میشه از ۷ صبح باید بلند شم الانم که ۲ هست کم کم برم کپه مزگمو بزارم..اصلا بهم نگین چه بد اخلاقم..خوب دسته خودم نیست........پس فعلا........

نظرات 4 + ارسال نظر
انسان شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ق.ظ http://www.aeenebahai39.info/content/view/8/66



دوستان عزیز و مدیر محترم سایت
لطفا کمتر از یک دقیقه از وقت خود را به ما بدهید و متن کوتاه زیر را مطالعه فرمائید:
این پیغام را به شمایی می دهیم که انسان هستید و انسانیت را می دانید.
متاسفانه آنچه که امروزه در کشور ما در حال جریان می باشد، نارضایتی اکثریت مردم را در بر داشته است.
جوانان، وبلاگ نویسان، دانشجویان، اقلیت های مذهبی، فعالان حقوق بشر، مسلمانان و افراد بی گناه بسیاری، به جرم هایی باطل، بازداشت می شوند و ناجوانمردانه محاکمه می گردند.
در همین راستا، 7 رهبر جامعهء بهاییان ایران( که بزرگترین اقلیت مذهبی کشور را تشکیل می دهند) بی گناه در زندان به سر برده، تحت شکنجه های روحی و روانی بسیاری قرار گرفته اند.
از شما دوست محترم و گرامی، تنها یک خواسته داریم.
ما نه قصد تبلیغ دیدگاهمان را داریم و نه قصد اثبات آن را.
ما فقط قصد داریم تا شما عزیزان را از ظلم های وارد بر جامعهء بهاییان ایران آگاه سازیم:
آیا می دانید که:
1)جوانان بهایی حق ادامهء تحصیل ندارند.
2)اموال بهاییان را مصادره می کنند.
3)بهائیان اجازهء حضور در مشاغل رسمی و دولتی را ندارند.
4)قبرستان های بهاییان را تخریب می کنند.
5)تعداد بسیاری از بهائیان را به جرم عقاید مذهبی خود زندانی می کنند.
6)بالغ بر 200 بهایی را در این سالها قتل عام کردند.
7)در مطبوعات و رسانه های عمومی، به آنها تهمت های بی اساس می زنند.
و...



جهت قضاوت منصفانه در ارتباط با دیانت بهایی می توانید از آدرس زیر استفاده فرمائید

http://www.aeenebahai39.info/content/view/8/66/


شعار ما:
عقیده و مذهب امری شخصی بوده و ایران برای ایرانیان می باشد.


لطفاً اگر این پیغام را صادقانه یافتید، آن را برای یکی از دوستان محترم خود نیز ارسال فرمائید.

دفاع از حقوق انسان ها

محمد شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:00 ق.ظ http://123mis.blogsky.com/

سلام
راحت باش. همه گاهی اینجوری میشن.
انشاالله که فردا همه واحدات گیرت بیاد وبه حذف و اضافه هم نکشه.
به وبلگ من سر بزن.
موفق باشی

امین دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:53 ب.ظ http://amin-tehran.blogfa.com

سلام مونا جان.منو یادت میاد .پارسال همین وقتا میومدی به سایتم خوشحالم میکردی.منتظرتم.حالی که امروز داری من چند ماهه دارم.درکت میکنم.آدم بعضی روزا م تو خودشه بدون اینکه خودش بخواد

وحید چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.arinoos.blogsky.com

دوباره سلام
عزیزم اینا که می گی علائم عشقه
چند وقت دیگه عادت می کنی
راستی نظر منو مثل اون بنده خدا پاک نکنی ها
موفق باشی
فعلا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد