دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

.............

سلام واییییچقدر غم دارم چقدر درد دارم ولی به ظاهر شادم.........اون کسی که دوستش دارم همونی میشه که من میخوام ولی چیکارکنم از لحاظه خانوادگی بهم نمیخوریم داره با کاراش دیونم میکنه چیکار کنم.......................کاش هیچ وقت باهاش اشنا نمیشدم که اینجوری مثل خر تو گل بمونم.................دانشگاهم بد نیست ای میرم و میام..................بهم راه کار بدید چیکار کنم...........انقدر اطمینان وخوبیش بهم ثابت شده ها میدونم فقط بخاطره خودم دوستم داره بهم ثابت شده که اگر لختم جلوش بایستم چون دوستم داره نگاهم نکنه تا این حد..............ولی چیکار کنهم..............یه چیزی بهم بگید مثلا دوستامیدااااااااااااااااااااااا............... 

وقتی که دیگر رفت...من به انتظار امدنش نشستم...
وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد...
من او را دوست داشتم...وقتی که او تمام کرد...
من شروع کردم...
وقتی که او تمام شد...
من اغاز شدم...
و چه سخت است تنها متولد شدن...مثل تنها زندگی کردن است... مثل تنها مردن...
نظرات 3 + ارسال نظر
وسوسه زنانه پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.clickwoman.blogsky.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>

http://www.clickwoman.blogsky.com
وسوسه زنانه
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

رویای خاکستری جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام منا ی عزیزم. خوبی؟
دلم فراوان برات تنگ بود. نمی خوام با جمله ها بازی کنم اما خیلی خوشحالم
که دوباره اومدم پیشت.
خیلی زیبا نوشتی. آفرین. تبریک می گم شروعت رو.
موفق باشی
منتظرتم

رویای خاکستری یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:17 ق.ظ

سلام عزیزم. خوبی؟
چه خبر؟
چی بگم والله؟! فقط می تونم بهت بگم که دیوونه ای. اما راه کاری ندارم.
فقط مواظب خودت باش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد