دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دردودل.................

سلام خوبید خوبم خوبن{مردم و میگم}چه خبر .ای ما که بدجوری سرمون شلوغه ۲ روزدیگه عروسیه  طفلک داداشم دلم براش تنگ میشه فکر کنم تنها تر شم ولی نه بابا یه نفر میرن ۲ یا ۳ نفری بر میگردن من نمیدونم خونه ی مامان بابا چی ریخته  که هفته ای ۴ .۵ بارو اینا باید باشن همینه دیگه مرغ و گوشتاشون تو یخچالاشون میمونه و میوهاشون خراب میشه میریزن اشغالی {عجب رویی دارنا}ما هم که کلفتشون دیگه بیخود منم میخوام مثل خودشون اومدن فقط بشینم فکر میکن میان تو هتل تازه تا سیسه ۱۰ ستاره بابا و مامان{چه خبره من نمیدونم؟}عمرناش واسشون کار کنم.اه اه اه.اخلاقه خودمم بده یه کم خونه نامیزون باشه یا یه کم ریخته پاچ اعصابم میریزه بهم همیشه باید تمیز باشه....بیخیال دنیا همینه دیگه.وای.........کنکورو بگو.......چقدر میترسم من سال اولمه باید قبول بشم .اگه قبول نشم یه رشته خوب بدجور تو خودم میشکنما........ولم دعا کنید .ما که بدیم شاید خدا به حرفه شما خوبا گوش کنه......امین.دیگه مزاحمتئن نمیشم.یادتون نره ها.......{دعا رو میگم}بای.البته فعلان.....

.تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ... تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ... تنهایی را دوست دام زیرا تجربه کردم ... تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست.... تنهایی را دوست دارم زیرا.... در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد

  

نظرات 9 + ارسال نظر
هومن شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:36 ق.ظ

دوست

محمد شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ب.ظ http://delle.blogsky.com

سلام
خوبی
ببینم داداشت چند روز دیگه عروسیشه چه خوب منظورم عروسیه
اره همیشه همینه وقتی این بچه ها عروسی می کنن فرقی هم نمی کنه چه پسر چه دختر خونه بابا مامان که میان همین طور فقط میشینن حالا چرا نمی دونم مثل اینکه قبل از عروسیشونو یادشون رفته
دیگه من بی معرفت شدمه ؟ کی گفته ببینم دختر تو مگه نمی دونی الان فصل امتحاناته و سرما هم اساسی شلوغه ها ؟ ولی اشکال نداره از این به بعد بیشتر میام تا تو هم اینهمه از تنهای ناله نکنی
از همه اینا که بگذریم این عکسی که گذاشته بودی رو خیلی دوس تاشتم نتمی دونم چرا ؟ولی با حال بود
فکر کنم قالب وب من خوب نباشه درسته ؟اگر اینه بگید تا تغییرش بدمن البته بعد از امتحانات
به امید دیدار

هومن شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.pain-love.blogfa.com

بزار اول بخندم.ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها .

اخه اپ این دفعت خیلی قشنگه.مخصوصا اولش.

نگران نباش شما هم یه روزی میری خونه مادر شوهرت.نه؟

خب دیگه چی بگم؟؟

مونا من برات دعا میکنم قبول بشی.

منم پشت کنکوری هستم.

ایشالا که قبول بشی.

بازم میام و بهت سر میزنم.

هومن شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.pain-love.blogfa.com

¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶.

رویای خاکستری یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام منا جون. خوبی؟
عجب. خوبه دیگه عزیز من. خوشحال باش که میان خونتون. سرتون هم گرمه.
من هم تنهام. ولی هفته ای ۴ / ۵ بار ۲ تا داداشهام و خانوم بچه هاشون و خواهرم و شوهرش و بچه اش ٬ میان خونمون. فکرشو بکن.
امیدوارم و از خدا عاجزانه می خوام که بر حسب لیاقتت ٬ موفقیت رو بهت هدیه کنه.
در ضمن خدا با من و تو فرق داره. خدا تنهاست چون کسی در حد اون نیست. اما ما باید تا جای ممکن از تنهایی فراتر کنیم. باور کنا منا. من اینارو واقعا تجربه کردم. تنهایی برای انسان سمه.
مواظب خودت باشی گوگولی.
موفق باشی

هومن یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:49 ب.ظ http://www.pain-love.blogfa.com

سلام

چرا نیستی؟؟؟

اومدی حتما به من سر بزن باشه؟؟؟

پس زودی بیا.

خداحافظ

محمد دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ب.ظ http://delle.blogsky.com

سلام
نیستی کجای
می بینی من هستم این توی که معلون نیست کجچای
اره به امید دیدار

هومن دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:35 ب.ظ

´´´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨“\)\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
“,¨¨¨¨_)--“--“------/_.

هومن چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ب.ظ

مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد