دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

نمیدانستم عشق....

سلام خوبید ای خدارو شکر ماهم بد نیستیم راستی ولن تایم رو فراموش نکنیدا.

عشق یعنی سال های عمر سخت

 عشق یعنی زهر شیرین ، بخت تلخ

               عشق یعنی با " خدا یا " ساختن 

 عشق یعنی چون همیشه باختن

 

              عشق یعنی حسرت شب های گرم 

 عشق یعنی یاد یک رویای نرم

          عشق یعنی یک بیابان خاطره 

 عشق یعنی چهار دیوار بدون پنجره

        عشق یعنی گفتنی با گوش کر

عشق یعنی دیدنی با چشم کور

            عشق یعنی تا ابد بی سرنوشت

عشق یعنی گم شدن در لحظه ها

            عشق یعنی آبی یه بی انتها

 عشق یعنی یک سوال بی جواب

        عشق یعنی رفتن توی خواب

 

نظرات 5 + ارسال نظر
رویای خاکستری شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

عشق یعنی برآورده شدن دعا
عشق یعنی خواستن خدا
عشق یعنی خدمت برای خدا
سلام منا جونم. خوبی عزیزم؟
من هم پیشاپیش بهت تبریک می گم.
آپ قشنگ و روان و باحالی داشتی.
موفق باشی

محمد یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:49 ق.ظ

سلام عزیز
خوبی ؟
اول این پستت عالی بود
با عقل اب عشق به یک جو نمی رود **** بیچاره من که ساخته از اب و اتشم
دوم این ولن تایم چیه و چه تاریخیه البته فکر کنم خودم می دونما ولی دوست دارم تو بگی

مرتضی یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ق.ظ http://mani83.blogsky.com

خیلی زیبا بود
خوش بگذره با عشق

رویای خاکستری دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:26 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام منا جون. خوبی؟
چه خبر؟
کاری نداشتم خواستم خبرتو بگیرم
موفق باشی عزیزم

محمد سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:32 ق.ظ http://delle.blogsky.com

سلام مونا خانوم
خوبی
اپیدما بیا بهم سری بزن و خوشحالی رو به وبلاگ ما مهمون کن

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ٍٍ
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________**** _______
___***____***____***__ *** ______
__***________****_______***____
_***___سلام___**__سلام__***___
_***____::::من آپم::::______***___
_*** ____________________***____
__***___بدووووووبیاااااا_____***____
___***_________________***_____
____***____منتظرم!____***______
______***___________***________
________***__بای__***__________
__________***___***____________
____________*****______________
_____________***_____
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد