دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

سکوت.......

واژه هایم را به دست دزدی سپردم که مرا شبانه از من برد!

و من در سکوت شب ترسیدم!

.......................................

نوزادی گفت: سکوت می کنم چون هنوز به حرف نیامده ام.

کودکی گفت: سکوت می کنم چون باید اجازه بدهم بزرگترها حرف بزنند.

نوجوانی گفت: سکوت می کنم چون به سن قانونی نرسیده ام.

جوانی گفت: سکوت می کنم چون فریاد را نیاموخته ام.

میانسالی گفت: سکوت من اجازه زندگی است.

کهنسالی گفت: می توان با یک گلیم کهنه هم روز را شب کرد/ می توان با هیچ ساخت/ می توان صد بار هم مهربانی را ، خدا را و عشق را با لبی خندان تراز یک شاخه گل تفسیر کرد/ می توان بی رنگ بود/ می توان این جمله را در دفتر فردا نوشت: سکوت از هر چیز دیگر بهتر است!!!

........................

سکوت یعنی" به من چه؟"، یعنی "من بهتره چیزی نگم".

سکوت یعنی "من تهدید شده‌ام و نمی‌توانم چیزی بگم"، یعنی "حوصله و یا توان دردسر را ندارم".

سکوت یعنی "نکنه ناراحت بشه؟"، یعنی "بهم گفته چیزی نگو".

سکوت یعنی "می‌ترسم"، یعنی "جرات ندارم".

سکوت یعنی "نمی‌صرفه چیزی بگم"، یعنی" نمی‌دونم چی بگم."

نظرات 5 + ارسال نظر
امین دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:28 ب.ظ http://amin-tehran.blogfa.com

سلام مونا جون.خوبی دیگه؟مطلب آخریتو کامل خوندم.خودت نوشتی یا ...؟ اگه خودت نوشتی ٬ باید بهت تبریک بگم.واقعا تاثیر گذار بود.همین جوری ادامه بده.این مطلبت در مورد وضع الان جامعه مان مصداق به عین داره.خوشحال شدم که این موضوعات برای تو هم مهمه .مرسی.منتظرم.

محمد سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:14 ب.ظ http://delle.blogsky.com

سلام
همیشه نوشته هات ادمو به ئوجد می یاره
خوشحال شدم که خبرم کردی
می دونی که این روزا حال درست حسابی ندامر گاهی وصل میشم ببینم کسی چیزی ارسال کرده یا نه و تایید می کنم .و بعد میرو
انینیومدن گاهانه مرا به حساب بی معرفتی نزار عزیز که غیر از این است
گاهی وقتا چیزی را که با سکوت میشه به بقیه فهماند با صد ها فریاد نمی شه یاد داد
سکوت فریاد فاصله هاست
به امید دیار

رویای خاکستری سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ب.ظ

سکوت یعنی فریادی به بلندای افق

سلام عزیز دلم. خوبی منا جون؟
ببخشید دیر اومدم. ولی یه اتفاقی افتاده که مجبورم می کنه دیر به دیر بیام. البته اتفاق بد نیست. برای من خیلی هم خوبه عزیزم. چند وقت دیگه درست می شه.
موفق باشی گلم

رویای خاکستری چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام منا جونم. خوبی عزیزم؟
نه بابا از اون خبرا نیست.
آپم عزیزم.
منتظرمااااا
بدو بدو بیا

رویا شاعر بی بهونه شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:27 ق.ظ http://bahane-be-bahane.blogsky.com/

سلام
خوبی ؟؟؟
سر نمیزنی بی وفا!!!!!!
من آپیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد