دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

نفسی میادو میره...

سلام خوبید ای بابا بدک نیستیم به لطف اون بالایی یه نفسی میاد و میره میدونید دوست دارم یه جایی برم ادماش شیشه ای نباشن قلبا صاف باشه صاف وصادق باشیم نه دروغ.نه گناه .نه....میدونم  رو یاست اینم رویای منه رویایی که هیچ وقت به وقوع نخواهد پیوست برم جایی که دور از خانواده دور از همه کس حتی اون .....


به نظر من عشق مثل یه گنجیشک می مونهنوشتهای تنهایی من

اگه محکم بگیریش میمیره

و اگه شل بگیریش میپره....

پس سعی کن یه جوری بگیریش که آروم تو دستت بشینه

نظرات 2 + ارسال نظر
mohammad پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:35 ب.ظ http://delle.blogsky.com

سلام
ببینم دیگه به ما سر نمی زنی
اومدم بخونم و بگم آپیدم

مرتضی سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.marde6240.blogfa.com/

سلام
دزد هر چی رو دیده بودیم ولی مطلب دزد ندیده بودیم
سرقت ،اونم یه سرقت ادبی
وای وای یکی پلیس صد و خورده ای رو بگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد