دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

تنها....

تنها یک سقوط است که جاذبه زمین مسئول آن نیست

     فرو افتادن در عشق .

نظرات 4 + ارسال نظر
کاکائو یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 ق.ظ

سلام

اومدم بگم .. راستش مونای من خوب بود. خیلی هم خوب بود. اما .. نه چون منو گذاشت و .. راستش بد شد. خیلی بد شد. هنوز به اجبار گاهی همدیگه رو می بینیم یا حرف می زنیم (چه اجباری، بماند). پسرفت کرده . یه ذهن باز و خلاق و آماده، حالا شده خونه یه سری افکار چیپ و .. .نگی پشت عشقش بد می گه. این رو به عنوان یه دوست به خودش هم گفتم. دلم می سوزه. همه چیزایی که بعد از اون به سر من اومد، این قدر اذیتم نکرد که شاهد سقوط فکری و حسی اون بودم و هنوز هم هستم.
به هر حال .. راجع به آدم ها از روی اسم فکر نمی کنم. مونا اسم قشنگیه و من دوستش دارم. اگه اشتباه نکنم به زبان فکر کنم فرانسه، معنیش میشه عشق!

راستی، یه چند پست قبلم، مطلبی هست به نام *تنهایی اعتیاد است* . بخونش. بد نیست.

شاد و کامیاب باشی

محمد یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:00 ق.ظ http://delle.blogsky.com

سلام
ببین عزیز منرفیق نیمه راه نیستم امدوارم که تو هم نباشی
بای
راستی منم آپم ها می آیی؟
بای

محمد یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ق.ظ http://delle.blogsky.com

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ٍٍ
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________**** _______
___***____***____***__ *** ______
__***________****_______***____
_***___سلام___**__سلام__***___
_***____::::من آپم::::______***___
_*** ____________________***____
__***___بدووووووبیاااااا_____***____
___***_________________***_____
____***____منتظرم!____***______
______***___________***________
________***__بای__***__________
__________***___***____________
____________*****______________
_____________***_____

رویای خاکستری دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام منا ی عزیزم خوبی؟
من آپم
جمله خیلی قشنگی نوشنی.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد