دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

بدون شرح

تورا گم کرده ام امروز ...وحالا لحظه های من ..گرفتار سکوتی سرد وسنگینند... وچشمانم...که تا دیروز به عشقت می درخشیدند ...نمی دانی چه غمگینند ..چراغ روشن شب بود ..برایم چشم های تو.. نمی دانم چه خواهد شد....پر از دلشوره ام... بی تاب ودلگیرم.....کجا ماندی که من بی تو هزاران بار،در هر لحظه می میرم

بشنو از این غم که از غمها جداست

 

بشنو از این غم که از غمها جداست

راز مه رویان اسرار خداست

دل حدیث عشق پر خون میکند

غم حدیث عشق و مجنون میزند

تب در این وادی به می نی میزند

راز مصلوبان این دی میزند

راز مصلوبان این ره هم نداست

همندای بی صدای رهنماست

رهنما از دیر عشاقان جداست

رهنما خود عشق و عاشق بی صداست

عاشق این دیر از غمها رهاست

غم اسیری خواهد و این بی بهاست

غم اسیری خواهدو این بی بهاست

عاشق این ره تو میدانی؟ نمی دانی کجاست

عاشق این ره در این دنیا فناست

عشق را بستر در این وادی نمید انی بهاست

عشق را گر یافتی دنیا سرای بی بهاست

عاشق این ره ز عاشقهای این سامان جداست

عشق از اسرار فرار خداست

عشق از اسرار فرار خداست

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:54 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام مونا خانم
ورود شمارو به دنیای وب لاگ تبریک میگم
ممنونم که به من سر زدی
خوشحالم که به عنوان اولین نفر براتون کامنت می ذارم
امیدوارم در راهی که پیش گرفتی موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد