دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

نترسید بابا خوبم..........

سلام نه نه نمیخوام مثل یکی دوشب پیش بد اخلاق باشم نه خداروشکر حالم خوبه واااااییییییییییییییییی فردا رو بگو این کلاسای دانشگاهم شروع شد به اندازه کافیم پیچوندیم جا برای پیچش نداره با اجازه از ظهر باید برم اخه بچه خوبی شدم یعنی خوب بودم خوبترم شدم مثل دخترای خانوم سرم و مثل ادما ی گل پایین میندازم میرم و میام اخه بخدا منم خوب باشم بقیه بدن انقدر دنباله ادم راه میوفتن نمیدونم چه انگیزه ای باعث میشه انقدر غرورشونو بشکنن و بیان به ادم شماره بدن ادمم جلو خودشون شماره رو پاره کنه همون موقع است که میخوان از بس ضایع شدن زمین دهن باز کنه برن توش حالا خوبه من مثل دخترای دیگه نیستم ظاهرم و نسبتا حفظ میکنم ولی چیکار دارید حالیشون نیست ا ز جونش تا پیرمردش تیکه میندازنو میخوان شماره بدن بخدا چه مملکتی داریم انگار واقعا خدا فقط مواظب ادمه که بدون هیچ مشکله خاصی این راه و میریم و میام بسسسسسسسسسسسسه دیگه برم بکپم البته نه برم بخوابم.هاهاهاه.موفق باشید بای بای 

TinyPic image

توای طوفان غرور،وای بادهای سهمگین زندگی،غوغا کنید وبه سختی برپیکرآرزوهای من تازیانه و شلاق بزنید.

توای طوفان عشق،هرآنچه می خواهی تازیانه بزن بر پیکرم .

توای باد سهمناک عشق،دل مرا مثل تخته پاره ای دردریاهای بزرگ مغروق کن وبه ناله هایش هنگام مرگ توجه نکن.

توای آتش سوزان عشق،قلب ودلم را بسوزان واعتنایی به زنده زنده سوختنشان نکن بی رحم شوید

 ای بادها،ای آتش،ای طوفان!!

 ای طوفان به باد فرمان بده به ساحل قلبم برسدواین ساحل کوچک را جستجو کند.

مبادا درآن اثری ازعشق و محبت بیابد. آری،غوغا کنید.تا دلم ازآنچه عشق برایش بوجودآورده برخود بلرزدوبه تنگ آید و

دیگر خود را به هیچ محبتی وبه هیچ عشقی تسلیم نکند..؟

TinyPic image

TinyPic image

سلام بی سلام........{ولی بهتون میگم{ولن تاین مبارک}

سلام بی سلام اصلا حوصله ندارم نمیدونم چرا امروز مثل ...بودم همه هم گفتن مونا چته؟؟؟؟اه مگه ادم حقه نخندیدن و نداره اخه امروز خراهرم و برادرام که ۲ تا هستن شام خونمون بودن منم مثل برج زهرمار بودم که با ۱۰۰۰۰۰۰۰کیلوعسل نمیشد خوردم ...اصلا گرفته بودم نمیدونم چرا اینا هم گیر شده بودن ت ویه چیزیت هست........با اینکه بعد از ظهر ۱ ساعت تنهایی پیاده روی میکردم تو خیابون اصلا حوصله هیچ کسم نداشتم فقط راه رفتم........راستی{ولن تاین مبارک}فردا هم ترم جدید دانشگاه شروع میشه از ۷ صبح باید بلند شم الانم که ۲ هست کم کم برم کپه مزگمو بزارم..اصلا بهم نگین چه بد اخلاقم..خوب دسته خودم نیست........پس فعلا........

سلام .خ د ا

سلام خدا حالت چطوره؟

 چیکار می کنی با بی معرفتی ما ها؟

خدا دلم گرفته...! تو زمینت خیلی غریب شدم!... زمین خیلی سرده من یخ زدم….! دلم از سرما می لرزه..!

خدا دلم گرفته  !

درخت ها و گلها هم از زمین خسته شدن هی بالا میان ..بالا میان تا به تو برسن .... !

 امروز داشتم با یه درخت حرف می زدم کلی درد دل کرد..! داشت غصه می خورد   می گفت هر چی تلاش می کنم از این بزرگتر نمی شم..! ارزو داشت تا اونجا که تو هستی رشد کنه و بزرگ بشه ! 

درخت بیچاره !فکر می کرد اینجوری به تو می رسه ... ! منم یواشکی  تو رو نشونش دادم خیلی خوشحال شد ....!کلی جوونه زد!

من هنوز نر دبونی که اون روز بهم دادی که ازش بیام بالا و ببوسمت رو به هیچ کس نشون ندادم … ! اخه بهم می خندن   ...  اخه چشماشون که نمی تونه محبت رو ببینه  ...  چشماشون اینم نمی تونه ببینه چند وقته چقدر خوشکل شدم  !

دیگه شعرایی که برات گفتم رو واسه کسی نمی خونم می دم فقط مال خودت باشه...!

ای هدهد صبا به سبا می فرستمت  

بنگر که از کجا به کجا می فرستمت