دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

کات...........

سلام خوبید وای نگید که من خوبم نه.........فردا امتحان ریاضی {دانشگاه}ررو دارم چرا تو طوله ترم نخوندم که حالا توسره خودمو کتاب بزنم...................سخته..........خسته شدم...........ولی به درک هرچیه بهتر از دوران مدرسه است که خودکشی میکردی اخرش اسمه دانش اموز روت بود من راضیم وسختیاشو به خاطره شیرینیاش به روم نمیارم.........دلم تنگه.........نمیدونم چرا..........گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/......نه ......جدیدا همش تو دلم اشوبه یا یه حسه دل شوره......چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟دوسه شبه اصلا خواب ندارم ....ای بابا این دردای ماهم که تمومی نداره.....ولی شاید بخندید......حسه سبک بودنو دارم////.......نه دغدغه اینکه کسی به گوشیم زنگ بزنه نه اینکه گوشیم دسته داداشم نیوفته به هردلیلی...یا بهقول خودشون کسی نیست که بخواد غیرتی بازی بیخود برام در بیاره....یا دعوایی باشه.......یه حسه ازادانه بودنی رو دارم حس میکنم......ازاده ازاد.........خیلی دیر به این نقطه رسیدم...........ضرر از هرجا گرفتنش منفعته..ولیخوب.............امیدوارم همین جوری بمونم...........اخه ادم با پسر دوست باشه که چی.........؟؟؟؟؟؟؟....برای ازدواج.............خندهداره کسی که بچه خوبی باشه هیچ وقت دنباله یه عشق خودش نمیره بعد به خدا بسپاره.....از اول خدارو واسطه میکنه بدونه رفتن دنباله اون فرد یا دوست شدن با اون...........من تازه بعده هجده سال تازه فهمیدم ادم باید از خدا بخواد هیچ وقت خودشو به خودش وا نزاره همیشه بخواید ازخدا بهتون نگاه کنه رو کاراتون نظارت داشته باشه  اگه به خودتون بزاره خودت میمونی و عقلت که ناچیزه اون وقت هزار کار انجام میدی که بهدن پشیمون خواهیشد........پس دوستانه من ازخدا بخواید خودتون رو به خودتون وا نزاره این دعای منه عاجز سره نمازامه................خدایا واقعا دوست دارم{{{{{{{{{{{عشق حقیقی فقط تویییییییی}}}}}}}}}}}  

       

شبها که سکوت است و سکوت است و سیاهی

آوای تو می خواندم از لایتناهی

آوای تو می آردم از شوق به پرواز

شبها که سکوت است و سکوت است و سیاهی

امواج نوای تو به من می رسد از دور

دریایی و من تشنه مهر تو، چو ماهی

وین شعله که با هر نفسم می جهد از جان

خوش می دهد از گرمی این شوق ، گواهی

دید از تو گر صبح ابد هم دهدم دست

من سر خوشم از این چشم به راهی

ای عشق تو را دارم و درای جهانم

همراه تویی، هر چه تو گویی و تو خواهی

 

نظرات 2 + ارسال نظر
Reyshop چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.reyshop.ir

سلام
بـزرگتـریـــن و جــامـع تـریــن فـروشــگاه ایـنتــرنتــی ایــران
بـا بـیش از 1000 عنـوان از محصـولات بـرتـر و مختـلف
 همراه با گارانتی تعویض و ارائه بهترین کیفیت
از فروشگاه اینترنتی ما دیدن فرمائید

http://www.Reyshop.ir
http://www.Reyshop.com

صدر چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:30 ب.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام!
... دانشجویی که تی ترم درس بخونه که دانشجو نیست!
موفق باشی
صدر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد