دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

سلام خوبید ای منم بد نیستم چقدر بده که ادم حوصله خودشم نداشته باشه........تا حالا اینجوری با خودم تنها نبودم...........خیلی سخته.......نمیدونم به خاطره رفتنشه ......یا از تنفریکه نسبت بهش داذم..................حالم از همه پسرا که حرفه دوست داشتن میزنن بهم میخوره....دیگه فکره این که کسی بگه دوسم داره عذابم میده......دیگه حالم از هرچی دوست داشتنه بهم میخوره.............

نظرات 1 + ارسال نظر
مانی جمعه 13 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:43 ب.ظ http://manis.blogsky.com

داشتم لیست وبلاگای آپدیت رو می دیدم برام جالب بود اسم وب و داخل شدم .
احساس قشنگه !!

همیشه مقدسه !!

ولی یادت نره ، هرکسی لایقشه ؟!!؟
اگر طرفت لایقشه که نباید این دوست داشتن و عدم وجودش در کنارت تورو زجر بده !!
پس اگه زجر داد بدون اشکال از یه جای دیگست !!!

وقتی دارم اینارو تایپ می کنم آهنگ یگانه رو پسر داییم گذاشته . داره می خونه : سرتو بالا بگیر من کنارتم هنوز چی آوردن به سرت که می نالی شب و روز ....

موفق باشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد