دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

سلامممممممم...........

سلام خوبید میدونم بعده یه مدت اومدم ولی دانشگاهه و شلوغی ای منم بد نیستم خیلی دلم برای این صفحه تنگ شده بود راستش یه مدته با یکی هستم بچه خوبیه ولی به خانواده ما نمیخوره ازم خواستگاری کرده ولی گفتم بدرده هم نمیخوریم ولی راضیش کردم در حده دوستی باه مباشیم از یه طرف برادرم سجاد هی منو نصیحت میکنه با کسی نباشی فلانه بیساره بدن ضربشو میخوری تو زندگیت منم عذاب وجدان گرفتم ولی من با اون توی این ۶ ماه درحده دست دادن بودیم رابطمونم بخدا سالمه به نظره شما چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

او رفت من خود او را فرستادم رفت ولی پس از رفتن او احساس ،

کردم که هیچ کس را نمی توانم واقعا دوست داشته باشم

باور کنید هیچ نمی دانستم ، که با مرگ او ، عشق من هم برای همیشه

میمیرد ، ولی چه کار می توانم بکنم ... رفته بود .. مرده بود .. و هرچه داشتم

با خودش ، همرا با خودش ، برده بود : وداع را پس از درک این حقیقت تلخ ساختم ...

افسوس ... 

بالای گور خود می ایستم

چه می بینم میان کفن پوش سپیدی خوابیده ام

آرام و بی صدا قاتل جان خود بودم

کنار مزارم می نشینم دست روی صورتم می کشم برای خود گریه می کنم

کسی نیست.......... کسی نیست

یاد زنده بودنم آزارم می دهد

یاد روزی که تنهایی ام را فروختنم اما فردا دوباره پیش خودم بود

یاد قلب شکسته ام را که از زیر پای عشق جمع می کردم و دستانم غرق به خون می شد

یاد پاهایم که هر شب دلداریش می دادم از درد بی رهرویی

یاد روزی که به قله ی بلند عاشقی رسیدم اما معشوقم مرا به ته دره هل داد

گریه ام پایانی ندارد

دوباره خود را نگاه می کنم

 

شادتر از دیروز زنده بودنم که بالی برای پرواز نداشتم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
رامین جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.bose-talaeeeee.blogsky.com/

سلام وبلاگ زیبایی داری
به وبلاگ منم سر بزن
فقط نظر یادت نره
اگه موافق تبادل لینک یا لوگو هستی
منو به نام ورود دخترا اکیدا ممنوع! لینک کن
بعد خبرشو بده من با چه اسمی لینکت کنم



میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟
آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی:
http://www.oxinads.com/?a=22415

نسیم ( آموزش مسائل زناشوئی ) دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ق.ظ http://nasimashegh2008.blogfa.com

سلام خوبید وبلالگ زیبای دارید از این که با شما آشنا شدم خوشحالم .

موفق باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد