دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

صدای تبله ی عشقی به پهنه دیوار....صدای لغزش شهوت میان چشم سیاه...

  صدای بوسه ی کوتاه وپیچش اندام....میان بازوی شب زنده دار خمار....

  نوازش لب بی تاب بوسه ای کم طاق...در چنگ وحشی مردی که می زند فریاد و

   التماس زنی به زیر پیکر عشق          نوای مرد غریبی میان چنگه تار

               حکایت از نبودن و بودن من وتوست......

                دلم گرفته ، بمان غم تو، لااقل این بار......

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ق.ظ http://www.3tareh.blogsky.com

وای برا چی دلت گرفته
من دوست ندارم تو وبلاگ کسی برم و دلش گرفته باشه
عزیز دلم تو از اون دختر غمگینایی
هر آدمی یه سری مشکلات داره ولی باید بااونها مبارزه کنه
مثل من که خیلی دیوونه م
بابا بی خیال این دنیا فدات بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد