دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

قبول شدمممممممممم............

سلاممممممممم یه روز با عشق یه روز بی عشق یه روز با محبت یه روز بی محبت.....راستی تو کنکوره سراسری با رتبه۲۸۰۰۰مجاز شدمممممممممممممم خیلی خوشحالم ولی نتونستم نشون بدممممممم دیگه ادم به کی اعتماد کنه بده ماجرایی که امروز ختمش کردم وتمومش کردم دیگه میخوام سعی کنم یه خطه قرمز روی به پس دوست شدن بکشممممممممممم.خیلی ..........سکوت بهتر از همه چیزه.پس میگم مونا.خفه شو....دیگه حرفه پسر نیار.........

گریه میکردم. همه جا سفید و پوچ بود! هیچی نبود،نمیدونم رو چی وایساده بودم یا به چی تکیه داده بودم؟؟؟ فقط میدونم توی اوج پوچی بودم.
همونجوری که زار میزدم یه هو یکی دستشو گذاشت رو شونم. سرم رو اوردم بالا نگاش کردم.بم خندید. ولی من نخندیدم.
گفتم برو.
گفت چرا؟
گفتم می خوام تنها باشم
گفت تو الانم تنهایی!
گغنم نه نیستم.تو مزاحمی
گفت اما تو وقتی شاد هستی منو حس نمیکنی...
گفتم نیستی که حست کنم
یه لبخند زد و آروم گفت یادم نمیاد حتی لحظه ای تنهات گذاشته باشم!
گفتم تو کی هستی؟
گفت چی حدس میزنی؟
گفتم نمیدونم!نمیتونم فکر کنم، خیلی داغونم...
گفت مگه چی شده؟
گفتم چرا باید بهت بگم؟
گفت چون من همه چیزو میدونم!
گفتم پس چرا می پرسی؟
گفت برای اینکه میخواستم تو سبک بشی
گفتم تو کی هستی؟
گفت به حال تو چه فرقی داره؟گریه ات رو بکن
گفتم تنهام بذار برو...من از همه بدم میاد، با همه قهرم
گفت به خاطر یه اشتباه داری همه چیزو نابود میکنی؟
گفتم اون همه چیزو همه کس من بود...اون اشتباه نبود...
گفت چرا انقدر مطمئنی؟
داد زدم چون از همون اول از خود خدا خواستمش! گفتم اگه مال منه بهم بدش!! گفتم اگه تا آخرش کنارم می مونه بهم بدش...بهم دادش، ولی زد زیر قولش... از هم جدامون کرد...
گفت چرا انقدر از خدا شاکیی؟ مگه چی کار باید برات میکرد که انجام نداد؟
به هق هق افتادم و گفتم چرا به من دروغ گفت؟؟ چرا الکی امیدوارم کرد؟؟ اونکه میخواست ببردش چرا اوردش؟؟
گفت مگه خودت نخواستیش؟
گفتم آره! ولی واسه خودم، واسه ی همیشه... خدا میدونست من تحمل دوباره ی جدایی
رو ندارم... دیدی شکستم؟؟؟!!!
و بعد دستم رو گذاشتم رو صورتم و مثل یه بچه ی 3ساله که مامانشو تو یه بازار شلوغ گم کرده گریه کردم..آروم اومد جلو و بغلم کرد... گرمای تنش بوی بارون میداد...! خیلی آرومم کرد...
ساکت که شدم ازش پرسیدم راستی تو کی هستی؟
تو چشمام نگاهی کرد و گفت چرا میخوای بدونی؟
گفتم میخوام بدونم کی تونسته حتی بیشتر از خدا آرومم کنه؟؟
یه لبخند شیرین زد و گفت... میتونی خدا صدام کنی...!!!

 

نظرات 9 + ارسال نظر
فرشید دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ق.ظ http://farshidx.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
آپ هستم وقت کردی یه سر بیا
منتظرم
موفق باشی

تپش بی صدا دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ب.ظ http://amirkamaly.blogfa.com

سلام منا خانوم شما توسط یه پسر باحال خوزستانی لینک شدید
به امید دیدار
amir.k

رویای خاکستری جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام منا جان. خوبی؟
خیلی زیبا بود. یعنی توپ توپ بود. آفرین.
مبارک باشه عزیزم. بهت تبریک می گم از ته قلب کوچیکم.
پیش من هم بیا اگه زحمتی نیست(چشمک)
موفق باشی

محمد جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ق.ظ http://bombo.blogsky.com

سلام
مبارکه
حالا کجا قبول میشی با این رتبه ات؟!

هومن جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.pain-love.blogfa.com

سلام[گل]

من اپ کردم[گل]

خوشحال میشم به من سر بزنی[گل]

موفق باشی[گل]

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 ب.ظ http://bombo.blogsky.com

من رو حذف کردی از لینکات؟ چرا

پسره بی نام و نشان چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.shekastkhorde.mihanblog.com

من نمی دونم تو چرا از جنس ما پسر ها متنفر شدی اما تا حدی بهت حق میدم چون بعضی از ما ها این بعضی از شما ها رفتار می کنن
مونا یا هر چی که اسمت هست من به عنوان یک پسر که سالها فریب یک دختر رو خورد ازت می خوام که فریب یک پسر رو نخوری
گاها اوقات دلبستگی با وابستگی خیلی متفاوته جوری که ما ادم ها دیگه نمی تونیم اونا رو از هم تفکیک کنیم
حالا تو دلبسته شدی یا وابسته
من که شکست سختی خوردم امیدوارم تو به شکست نرسی
نمی دونم چرا این حرفا رو دارم بهت میزنم شاید به خاطره اینکه احساس کردم تو هم مثل منی فقط ازت می خوام مثل من اشتباهت رو تبدیل به حماقت نکنی کاری که من کردم
ابروم جلوی همه رفت
به من سر بزن

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ق.ظ

راستی ادرس درست وبلاگم هنوز کامل راه نیوفتادهshekastkhord۲.ئهاشدذمخل.زخئ

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ق.ظ

shekastkhord۲.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد