دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دردودل{ ۲}......

..سلام به همه مخصوصا دوستای گلم که با نظراشون من و خوشحال کردنت دلیل ۲ /۳ روز تا خیر عروسیه سجاد بود خداروشکر به سلامتی و دل خوشی راهیه خونشون شدن وای چقدر بده همش بهش میگفتم زودتر برو دیگه ازت خسته شدم {البته به شوخی}ولی باورتون میشه ۲ شبه که نیست شبا تا صبح گریه میکنم جاش خیلی خالیه خیلی.ووقتی میام میبینم سر جاش خواب نیست یا میام سره سیستم خیلی دلم میسوزه اخه من و سجاد به روی هم نمیوردیم خیلی هم و دوست داریم ولی الان تازه دارم ابراز میکنم  نزدیکمون زندگی میکنن ولی صفای اینکه پیشه ادم هستن شبا میبینی تو جاشون خوابیدن یا تو اتاقش هست یه چیزه دیگه است خلاصه که داره سخت میگذره امیدوارم به شرایط عادت کنم.وای کنکور و بگو خیلی خونده بودیم عروسیم افتاد توی این مدت اگه یه کوچولو هم خونده بودیم همش پرید.واسم دعا کنید اگه قبول نشم بد ضربه ای میخورم تازه استرس گرفتم  ۴/۵ روز دیگه کارتامونو اعلام میکنن خدا خودش به من و همه دوستای پشته کنکور کمک کنه.انشاا....

امروز وقتی دلتنگ لحظه های نبودنت بودم ، وقتی لبریز شده بودم از نبودنهای بی دلیل !!!

این روزها تمام هستیت رادرون سه نقطه های همیشگی ات جای دادی و

به سویم نشانه رفتی بی آنکه بدانی من این روزها هیچ نمی فهمم

از سه نقطه ها و سکوت و بی صداییت ...... براستی ......

ما چه ساده به هم پیوند زده بودیم ثانیه هامان را ...... به سادگی ......

من ناباورانه به باور بودنت رسیده بودم ......

تو باور لحظه های من شده بودی .....

اما افسوس .....

افسوس ......

باد می آید

موهایم لای باد می پیچد

صورتم از دلتنگی سرخ می شود

لب دریا می نشینم واز ته دل

نبودنت را آه می کشم ......

 

نظرات 5 + ارسال نظر
عوض کردن آدرس وبلاگ به داتکام سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 ب.ظ http://WWW.33IR.Com

سلام
اگر میخواهید این امکانات را رایگان داشته باشید

1- صفحه خانگی _HomePage_شدن خودکار >بدون اجازه< صفحه وبلاگ شما در مرورگر های بازدیدکنندگان

2- عوض کردن نام وبلاگ خود به نام کوتاه و دلخواه با پسوند داتکام
33IR.Com.نام وبلاگ خود.Www

3- امکان معرفی وبلاگ شما توسط بازدید کننده ها به یکدیگر

4-نمایش آمار وبلاگ شما از قسمت کنترل پنل سایت
برای این کار
به سایت

WWW.33IR.Com
بروید و یک نام کوتاه در صفحه اول انتخاب کرده و در صفحه بعد فرم را پر کرده و آدرس وبلاگ خود را صحیح وارد کنید و مراحل را تا آخر بروید

مثال
Http://Www.amoozeshejava2008.Blogfa.Com
تبدیل به
Http://Www.java.33Ir.Com
+
امکانات بالا
*******

هومن چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:27 ق.ظ

هومن چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ق.ظ http://www.pain-love.blogfa.com

سلام.

ممنون که به من سر زدی.

اپت عالیه عالی بود.

در ضمن عروسیه داداشتم تبریک میگم.

بازم به من سر بزن.

موفق باشی

هومن چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ب.ظ

مونا تو دقیق مثل منی.

این نظر وبلاگت منو اذیت میکنه.

این ID yahoo منه میخوام باهات صحبت کنم.

من بیشتر موقع ها on هستم حالا اگه نبودم برام pm بزار یه موقع رو قرار بزار.

بازم به من سر بزن.

زود به زود بیا نگران کنکور هم نباش.اگه امسال هم قبول نشدی سال دیگه با رتبه بالاتر قبول میشی.اینو مطمئن باش.

هومن چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:25 ب.ظ

بازم سلام

من الان به ادرست توجه کردم.

واقعا اسم قشنگیه.

خب حالا هم اشکال نداره پس فردا تو هم شوهر میکنی از تنهایی در میایی.

کنکور هم اونطور که فکر میکنی ترسناک نیست.من دو بار قبول شدم ولی به دلیلی نتونستم برم.

من الان متنتو دوباره خوندم یه چیزایی فهمیدم که خیلی حال کردم.

بازم به من سر بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد