دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

من گرفتار سکوتی هستم که......

وای داریم به کنکور نزدیک میشیم چیزی نخوندم زیاد ولی خیلی دوست دارم قبول شم یعنی میشه؟؟؟؟؟تازه دارم استرس میگیرم ....حوصله کسی رو ندارم.چیکار کنم؟/؟؟چی میشه قیول میشم؟یا نه ؟نمیدونم به خدا میسپارم.......چند ماهه که حتی اگر با کسی فقط در حد صحبت هم بود الان دیگه اونم نیست .پاکه پاکم..........یه نفرو میخوام با اعتقاد با ایمان دنبال ادمه لش نیستم ...هرچی هست که فعلا خیالم خیلی راحته...خیلی راحت....خدا روشکر..........راستی عروسیه برادرم ۲۶......به عروسیم داریم نزدیک میشیم...........وای.....خوشحالم..........

نمی دانم چه می خواهم خدایا

به دنبال چه می گردم شب و روز

چه می جوید نگاه خسته من

چرا افسرده است این قلب پرسوز

 ز جمع آشنایان می گریزم

به کنجی می خزم آرام و خاموش

نگاهم غوطه ور در تیرگی ها

به بیمار دل خود می دهم گوش

 گریزانم از این مردم که با من

بظاهر همدم و یکرنگ هستند

ولی در باطن از فرط حقارت

به دامانم دوصد پیرایه بستند

 از این مردم, که تا شعرم شنیدند

برویم چون گلی خوشبو شکفتند

ولی آن دم که در خلوت نشستند

مرا دیوانه ای بدنام گفتند

 دل من, ای دل دیوانه من

که می سوزی ازین بیگانگی ها

مکن دیگر ز دست غیر فریاد

خدارا, بس کن این دیوانگی ها

.... فروغ فرخزاد....

 

نظرات 6 + ارسال نظر
farshid جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:56 ب.ظ http://farshidx.blogsky.com

سلام
چه طوری؟
آپت زیبا بود
برای تو آرزوی موفقیت میکنم در کنکور
عروسی داداش عزیزت رو هم تبریک میگم
خدا نگه دار موفق باشی

داغدار(شبیه) جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 ب.ظ http://www.dardodele-man.blogfa.com/

سلام
خوب بشین بخون
این نخوندم نخوندماس که نمی زاره قبول شی
شعر خانم فرخزاد قشنگ بود
خونده بودمش
ممنون به یادم آوردیش
موفق باشی
بای

محمد شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ http://delle.blogsky.com

سلام مونا خانوم
چه خبرا
منو که کاملا گیج کردی !!!!!
این که نوشتی یعنی چی ؟
ببینم نکنه قبلا معتاد بودی که الان یکی وماه میشه که پاک پاکی ؟
شوخی کردم بی خیال دنیا وه چه درش هست و می اید و می رود
به قول اون شعری که دقیق در خاطرم نیست
غمو شادی دنیا در گذر ایست **** پس چه خوش خاطر خود خوش داریم
فقط یه چز بگم از اون چیزا که نمی دونم باید گفت یا نه شاید فظولی قلمداد کنی شایدم یه چیز دیگه مثل اون ولی اگر اون چیزی که من درک کردم درست باشد باید بگم این راهش نیست
ببینم تو دنبال کسی هستی دنبال یه ادم لشت نیستی درست این یعنی این که یا دنبال یه دوست هستی یا دنبال یه همراه فرقی نمی کنه مهم اینه که از جنس خودن نباشه درسته ؟ اگر اینه باید بگم که ای دوست سوراخ دعا رو گم کردی عزیز دلم اینجا من می تونم خودمو اون طور که تو دوست داری جا بزنم و تو رو اساسی فریب بدم و با تو همراه بشم ولی تو از کجا به این بیانات من اطمینان پیدا می کنی در حالی که شناختی از من نداری ها ؟البته این که گفتم من فقط یه مثل بود و به قول ما اصولی ها در مثل مناقشه نیست
در هر حال امید وارم با تغییر مسیر در دام اینم روزگار نیوفتی و یه تجربه تلخ دیگه رو به تجربیاتت اظافه نکنی ؟
در هر حال هم شرمندم و هم امید وارم منو ببخشی آخه هم فظول بودم هم پر رو و هم شاید در نظر تو بی شعور ولی این نصیحت بشنو از کمن کندر ان نبود غرض
این یه توصیه دوستانه بود آخه دوست ندارم دوستان قدیمی خودمو درگیر مشکلات از این دست ببینم آخه جان و روح ادم رو مثل سیل فرسوده می کنه
به امید دیدار

رویای خاکستری یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:28 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام منا جون. خوبی عزیز دلم؟ چه خبر؟
وای که چقدر دلم برات تنگ شده. خیلی دوستت دارم منا جون. امیدوارم که خوب درسات و بخونی.کار سخت و گذشتن از نفسهایمان ٬ باعث میشه نتیجه خوبی بگیریم.
موفق باشی گلم(بوس قلب)

رویای خاکستری دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:46 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام دوست نازنین و گلم. خوبی منا جون؟
من آپم
نمیای پیشم؟

محمد پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:59 ب.ظ http://bombo.blogsky.com

سلام
خواستم رو بالایی بذارم نذاشت!
<<<<<<<<<<<<<<تو نمیخوای منو لینک کنی؟؟؟؟!؟؟؟؟>>>>>>>>>>

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد