دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

ودر تنهاییم فقط سکوت میکنم این راز تنهایی من است...

 

روزگاری مردم دنیا دلشان درد نداشت هر کسی غصه اینکه چه میکرد نداشت چشمه سادگی از لطف زمین میجوشید خودمانیم زمین این همه نامرد نداشت

 

نه گلایه دارم از تو نه دیگه شکایتی،نه یه قصه رو لبامه نه دیگه حکایتی، شب تا صبح تو خلوتم با یاد تو سر میکنم،دارم انگار دیگه خالی تورو باور میکنم،چه جوری به دل بگم از سر راه تو بره...؟؟؟ دلی که شکسته و هنوز برات منتظره!!!کاش میشد از گذشته ها برات حرف بزنم...بعد سالها نتونستم که ازت دل بکنم....یه اتاق قد قفس برای گریه هام بسه....آیینه بی تاب و قراره واسه تو دلواپسه ،نه غزل مونده تو شعرم نه دیگه ترانه ای،

که برات بسازم از نو شب عاشقانه ای

 

 

     

        

 

 

اندکی بو سه: ((یاد باد آنکه ز ما وقت سفر یاد نکرد     به وداعی   دل غمدیده ما شاد نکرد..!))

 

       من از این پس به همه عشق جهان میخندم

                    به هوس بازی این بی خبران می خندم

                                           من از آن روز که دلدارم رفت

                                                به غم و شادی این بی خبران می خندم

سلام به همه خوبید منم بدک نیستم ای میگذرونیم امتحانام ۲ روز دیگه شروع میشه تورو خدا دعام کنید خیلی دوستون دارم درپناه اوووووو

نظرات 2 + ارسال نظر
همسایه جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:33 ب.ظ http://manbito.blogsky.com

سلام
امتحانت رو خوب میدی
مطمئنم
التماس دعا

. جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ب.ظ http://semorland.blogsky.com

سلام عاشق

عشق ٬ آشناست

عاشق نیز

تو ٬‌هم آشنایی

عاشق تر شو

یه نفس عمیق واست کشیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد