دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

سال نو مبارک...کلی حرف...........

سلام خوبید سال نو مبارک انقدر مشکل پیدا شده که باورتون میشه وقت اینکه بیام نت و سال نو رو بهتون تبریک بگم و نداشتم ای بابا چه عیدی چه دنیایی پر از نامردی .....پره از رابطه بازی ...بابا چه خبر دنیا وایسا میخوام پیاده شم.ما عید و که رفتیم شما ل و مشهد و این جور جاها ولی خدایی یادتون بودم بازم دوستی مثل رویای خاکستری بوده که بیاد بهم سر بزنه واقعا ازش تشکر میکنم گردش خیلی خوش گذشت جاتون خالی ولی نامردی همه جا  هست .همه جا بوی نامردی فضا رو پر کرده باورتون میشه این همه گردش لذتش فقط همون لحظه هستش خوشیام زود فراموش میشه نمی دونم چرا...ولی جاتون خالی نامردیم توی این مدت زیاد دیدم ولی ماشاا...این عروسمون یک ماه تشریف اوردن منزل ما خوبه حالا نامزده یه سر خونه ماست اه..دختر یکمم سنگین باشه بد نیست خلاصه سرم شلوغ بود ولی دلم واسه این کلبم تنگ شده بود.جدی گفتم. خوب باشید شاد باشید عاشق بمونید.دوستون دارم.

 

اگر نمی توانی درخت کاج روی تپه باشی ،

پس بوته ای باش در یک دره ، اما

زیباترین بوته کوچک در کنار جویبار...

بوته باش ، اگر نمی توانی درخت باشی .

اگر نمی توانی بوته باشی ،  پس علف کوچکی باش

و با سرافرازی و رضایت در حاشیه جاده  بایست .

اگر نمی توانی ماهی بزرگی باشی،  پس یک ماهی قرمز کوچک باش .

اما سرحال ترین و شادترین ماهی کوچک در دریاچه

نه تنها ناخدا ،  بلکه سرنشین نیز باید بود.

برای همه ما جا وجود دارد.

کار باید کرد ، کم یا زیاد ...

اگر نمی توانی جاده باشی ،  پس فقط یک گذرگاه باش .

اگر نمی توانی خورشید باشی ، پس یک ستاره باش .

این بزرگی نیست که باعث پیروزی و یا سقوط تو می شود ...

هرچه هستی ،  بهترین باش

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ب.ظ http://ir-blog.blogsky.com

سلام
روز ملی فناوری هسته ای تبریک و تهنیت باد
یا علی

عرفان دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:45 ب.ظ http://www.ghadirkhadem.com

سلام خوبید خوشحال شدم که امروز موفق شدم از طریق اسامی وبلاگای اژ شده با شما هم اشنا بشمحتما بازم بهتون سر می زنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:39 ب.ظ

بیچاره اون عروستون هنوز نیامده خواهر شوهری مثل تو داره بیچاره اگه بیاد ببین چه اوضاعیه فکر کنم یه کاری کنی که همون ماه دوم برادرت طلاقش بده بابا ول کنین این بدجنسی هارو واقعا قوم شوهر قوم جهنمی و ظالمینن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد