دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

قسم به عاشورا..........

سلام خوبید شهادت خوبان عالم وشجاع دله زمین رو بهتون تسلیت میگم اونایی که از جنسه من هستن ازشون خواهش میکنم روز تاسوعا و عاشورا  بیرون نرید بزارید این اقایون گناه نکنن به خدا اگر ما ها هم سنای ما بیرون نرن نه خودمون گناه میکنیم نه اقا ÷سرا حداقل بزاریم این دو روز زو حرمت شکنی نکنیم یه خدا تا ما نریم کسی شماره نمیده به قران اگر با این وضعای ناجور بیرون نباشه هیچ گناهی نمیشه به خدا من به شخص 2 ساله نمیرم بیرون میمونم خونه اخه چرا مگه امام حسین گفته بیاید بیرون با این وضعای نا جور واسه من عزاداری کنید والا ما هرکسی رو دیدیم دست نامزدش و گرفته روز عاشورا یه ÷فک و باقالی خریده گوشه خیابون نشسته تازه زنشم با چه وضعی اورده بیرون اون وقت یه کسی به زنش یه چیزی میگه بهش بر میخوره این درسته امام حسین رفت شهید شد تا ما این کارا رو بکنیم به جای گریه. ای اقا پسرا به جای گذاشتن روضه به سبک همایون تو ماشینتون و زیاد کردنش یه ذره به مفهوم عاشورا دقت کنید نمیگم خودم علامه ا و هرچی گفتم اجرا کردم ولی سعی میکنم رسال نسبت به ÷ارسال یه تغییری کنم این وقت یه گپ خواهرونه بود باشما گل پسرا و خانوم گلا.

دل به امید روی او همدم جان نمی شود جان به هوای کوی او خدمت تن نمی کند
  
نظرات 6 + ارسال نظر
شازده شرقی چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.shazdeh-sharghi.blogfa.com

سلام
"می دانم اگرچه من آسان از یاد ِ این مردمان می روم ،‌اما تو از من خاطره ای برای شان جا گذاشته ای،پس نگران نیستم !" -شازده شرقی-
××××××××××××××××××××××××××
خوشحالم که امروز رو برای دقایقی مهمون وبلاگت بودم

رویای خاکستری چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:35 ب.ظ http://royayekhakestary.blogsky.com

سلام مونا جان !
ممنون از حضورت !
من هم این ایام را به شما تسلیت میگم !
موفق باشی

محمد پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ق.ظ http://delle.blogsky.com

سلام مونا خانوم
خوبی
می دونی این روزا دل و دماغ آپ کردن رو ندارم
بعد کمترم میام نت
همینه که کمتر به تو هم سر می زنم از دست من دل گیر نباش
این ایام رو هم بهت تسلیت عرض می کنم و التماس دعا دارم
به امید دیدار

محمد پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ب.ظ http://delle.blogsky.com

سلام
خوبی مونا خانوم
به قول شهریار
ای غم بگو از دست تو اخر کجا باید شدن **** در گوشه میخانه هم مارو تو پیدا می کنی
شما دعا کنین مارو خوشحال کردینه
تو این شبا همه باید به یاد هم باشن به نظر من هیچ ادمی نیست که مشکل نداشته باشه هر کسی به اندازه خودش مشکل داره پس باید به حال هم دعا کنیم
آخه میگن دعای دیگران در حق ادم مستجاب میشه مخصوصا شما که بنده خوب خدای با یه دل پاک مگه میشه دعا کنین و خدا مستجاب نکنه
راستی این آهنگ وبلاگت چقدر با آدم حرف می زنه این اولین باریه که یه اهنگ وبلاگ رو میشنوم و گوشش میده با حال و روز ما سازگار سازگاره
در پناه حق شاد و سر بلند باشی
به امید دیدار

به امید

محمد شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ب.ظ http://delle.blogsky.com

سلام
باز اومدم که نگی بی وفام
اهنگم از وبلاگت دانلود کردم
پس تو هم مثل من دنکوری هستی درسته
پس به مدی قبولی در کنکور
تا دیدار بعد شاد و خرم باشی
به امید دیدار

رویای خاکستری یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام منا جون خوبی؟
ببخشید این چند روزی من نبودم
۲ هفته نبودم و تازه اومدم
من هم آپم
دلم واست تنگ شده بود
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد