دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

پلیس عشق.........

N =Y-YY

ای دل:گفتم بسپارمت دست یه اهل سرزمین عشق . گفت باهاش به اوج  قله های سر به فلک کشید عشق برسی  .گفتم بری به آسمون عشق. بشه یه پر برای پرواز دو تا دل .خواستم که پر بگیری بری به سرزمین یار.گفتم که تنها نباشی .دو تا دل باشین تا آخرش از هم جدا نشین. گفتم بزار یکی بشیم منو تو  با هم ما بشیم.یه دل نه صد دل عاشق بشیم. گفتم بزار شبهای سرد تنهایی رو با حرارت  عشمون  گرم کنیم.گفتم خسوف قلبامون با هم دیگه بشه یه افسانه دیگه گفتم گرفته آسمون دل بزار دوباره افتابی شه.اما  ای دل من و ببخش.

کاش راز دلم و هیچکس نمیدونست .کاش کسی نمیفهمید که عاشق بودم.حرفم دلت رو شکست حس حسادت رو چی؟ببین من چی کشیدم .حقت بود منو برای همیشه از دست دادی

YYY

پلیس عشق

 دلم کجاست ؟ ای دل تو را به دست که سپردم ؟ مرا ببخش.دل سفر سختی داشتی .من چه ندانسته تو را از سینه ام بیرون آوردم چه آسان به دست نارفیق سپردم.دلم رو پس بده ای دزد قلبم.کاش برای دلهای دزدیده شده هم کاری میشد کرد کاش پلیس عشق هم وجود داشت نگهبان دلهای عاشق بود و دزدان نامرد دل را دستبند میزد و اسیر زندون دل میکرد کاش  ...ای کاش

à

نظرات 4 + ارسال نظر
صدر پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:45 ب.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام!
.... پلیس عشق؟!
.. پس درد کیه؟!
موفق باشی
صدر

[ بدون نام ] شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ق.ظ http://sfandiary.blogsky.com

دارد کنار پنجره هی آه می کشد
از چشمه های اشک خودش کار می کشد
با حلقه های خسته ی این دودهای داغ
بین خودش و آینه دیوار می کشد

هی میزند به این درو آن در که پا شود
از این طلسم لعنتی بد جدا شود
بود و نبود او به کسی بر نمی خورد
می خواهد از ادامه ی بودن رها شود

می ترسم از تداوم این حس که خسته است
در چشم های قهوه ایش غم نشسته است
مثل درخت خشک و اسیری و که ریشه اش
مرده ست و ساقه هاش یکا یک شکسته است

بهانه، کمی کدر شده ، نه ... عادلانه نیست !
از زندگی ، حیات ... نه اصلا نشانه نیست !
شرمنده ام ادامه ی این شعر منتفی ست
باور کنید مرده و این ها بهانه نیست ... !

رویای خاکستری شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام. خوبی منا جون؟
نمی دونم چی بگم؟ حسی داری بدون همتا. آفرین
ولی چرا غمگینی عزیزم؟
امید داشته باش تا هم خدا با تو باشه و هم زندگی به کامت
موفق باشی دوست گلم

ارام شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:01 ب.ظ http://tanhai-a.blogfa.com/

سلام
خیلی قشنگ می نویسی... خوشحال میشم به من سر بزنی
پیشاپیش ممنون
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد