دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

............

سلام دوستای نتی من خوبید خوشید در سلامتیه کامل بیسر میبرید؟؟/؟خداروشکر چه خبرا خوش میگذره ای بابا ماهم خوبیم کی حاله ما رو میپرسه ...ماهم درس میخونیم میگردیم کلاس میریم روزنامه میریم کلی کار میکنیم ولی اخر همه اینا چی؟؟؟؟؟توی این مدت به دو خصوصیت های بده خودم پی بردم دعوام نکنیده راه حل بهم بگید.۱}ادمه صبوری نیستم یعنی اصلا صبور نیستم.۲}شکاک شدم چرا؟نمیدونم بگید چی کار کنم .دوستم میگه ادم نسبت به کسی که دوسش داره گاهی اوقات شک میکنه اگر مهم نباشه بی تفاوت میشه .حالا شما بگید برا از بین رفتن این دو معایب چه راههایی رو در پیش بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منتظره جوابما.فکر کن.مرسی.

 

کاش چون پاییز بودم ، کاش چون پائیز بودم

 

 کاش چون پائیز خاموش و ملال انگیز بودم

 

برگهای آرزوهایم یکایک زرد میشد

 

آفتاب دیدگانم سرد میشد

 

آسمان سینه ام پر درد میشد

 

ناگهان طوفان اندوهی به جانم چنگ میزد

 

اشکهایم همچو باران

 

 دامنم را رنگ میزد

 

آه ، چه زیبا بود اگر پائیز بودم

 

وحشی و پر شور و رنگ آمیز بودم .

.

می گویند تنهایی خود را با پاییز قسمت کن

اما پاییز ازمن هم دلتنگتر است

پاییز از من هم خسته تر است

او رفته ... دیگر نیست ....اوکدام ایستگاه.... من کدام ایستگاه ایستاده ام  

.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:58 ق.ظ http://mani83.blogsky.com

سلام مونا خانم
شعر خیلی قشنگی بود
کاش چون پاییز خاموش و ملال انگیز بودم
حس عجیبی به آدم دست می ده
خیلی زیبا بود
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد