دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

میخوام ازتون خواهش کنم که .............

سلام خوبید .اومدم از تون خواهش کنم برام دعا کنید توی این ترمه زبانم قبول  بشم که امروز دادم.خیلی برام بد میشه اگرقبول نشم دارم ازتون خواهش میکنم الان که دارید این مطلب رو میخونید از ته دل از خدا بخواهید من قبول شم .همین الان دعاکن.همین الان.شاید خدا به خاطر تو که قلبت پاکه بخواد من قبول بشم خیلی برام مهمه خیلی.من قبول شدنم رو از شما ها میخوام از شما ها که این مطلب رو دارید میخونید.منتظر دعاتون هستم. و منتظر روزی که بیام و  بنویسم بگم خدا چقدر دوستون داره که دعاتومستجاب شده و من قبول .خواهشم رو فراموش نکنید.منتظرم .منتظرم.منتظرم
نظرات 3 + ارسال نظر
رویای خاکستری شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 ق.ظ

سلام مونا جان خوبی عزیزم؟
چه خبر؟
من هم از ته قلبم واست دعا می کنم .
موفق باشی مونا جان

رویای خاکستری شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:53 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام منا جان خوبی؟
از ته دلم باز هم برات دعا می کنم عزیزم
من آپم
موفق باشی

محمد یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ق.ظ http://delle.blogsky.com

سلام
خوبی عزیز
من که دعا کردم ولی ...
خداحافظی یه واقعیته که ما باید یادش بگیریم و ازش فرار نکنیم یه روزی میرسه که همه باید غزل خدا حافظی مونو بخونیم و بریم منم دوست دارم زودتر اون روز برسه به خاطر همین رفتم پیشوازش .
ولی من فکر می کنم هر آدمی برای یک بارم که شده باید طعم عشق رو بکشه تا فرق عشق رو با عادت درک کنه آخه ما گاهی به این عادات روزمره عنوان عشق رو اطلاق می کنیم وغافل از عشق و معنی خقیقی عشق میشیم
شما خیلی لطف دارین
اره عزیز این یادم می مونه
فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد