دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر .اری لیک بخون جگرشود

سلام به همه دوستانم خوبید.خداروشکر چه خبرا؟امروز یه دعوت نامه برای مسابقات کنکفو  که تو اهواز برگذلر میشه برام فرستادن باورم نمیشه جز تیمه انتخابی باشم به مدت ۱۰ روز باید برم اونجا برم یعنی برم و مقام بیارم برام دعا م کنید.

زیبایی عشق، به سکوته...نه فریاد


خدایاااااااااااااااااااااااااااااااا: من گمشده ی دریای متلاطم روزگارم  و تو بزرگواری!

 هیچ می دانی که بزرگوار آن است که گمشده ای را به مقصد برساند ؟

پس ای خدا!

تا ابد محتاج یاری تو ، رحمت تو ، توجّه تو ، عشق تو ، گذشت تو ، عفو تو ، مهربانی تو ، و در یک

کلام ... محتاج توام !

 

 

 

شبی از پشت یک تنهائی غمناک و بارانی تو را با لهجه گلهای نیلوفری صدا کردم

 

تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم

 

آری می دانستم و می دانم ، این باغ قشنگ رویایی

 

شاید ، شاید تو را برای مدتی از من جدا سازد

 

ولی باز هم دعا کردم دعا کردم

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا خطر دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:27 ب.ظ http://www.bazareroz.com


با سلام خدمت مدیر وب سایت
وبلاگتونو دیدم مطالب خوب و جالبی نوشتین: خوبه نشون میده که برای بهبود هر چه بهتر وبتون دارین زحمت میکشین

من مدیر تبلیغاتی سایت بازار روز هستم
سایت Www.BazareRoz.Com
مدتی هست که شروع به کار کرده برای همین منظور خواهشی که از شما داشتم اینه که اگه زحمتی نباشه
لینک سایت ما رو در وبلاگتون بگذارید
یعنی تبادل لینک کنیم
اگه مایل بودین لینک ما را با آدرس
Www.BazareRoz.Com
را با عنوان
<<< یه سر حتما اینجا بزن >>>
را در قسمت پیوندها تون در وبلاگتون بزادید
و در قسمت تماس با ما در سایت آدرس وبلاگتونو حتما درج کنید و به من اطلاع بدین تا من هم لینکتون کنم و به شما بگم

آیدی من shahlaok هستش
با آرزوی موفقییت برای شما
بازم بهت سر میزنم
ما هر روز آنلاین هستیم

رویای خاکستری دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:42 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام مونا جان خوبی؟
ممنونم از نظرت
موفق باشی

محمد سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:23 ق.ظ http://delle.blogsky.com

سلام مونا جان
خیلی زیباو با احساس بود
و خوشحالتر شدم به خاطر این موقعیتی که برای شما پیش اومده
امید وارم با دست پر برگردی با یاری خدا
دوست من بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد