دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

دختر کهکشان تاریک

عاشقانه من

قصه عشق................

قصه عشق از آنجا آغاز می گردد که، معشوق پیمانه ای از شراب وصل را به عاشق

 می چشاند و اینجا آغاز

راه پر خون عشق است. یک گام، و دیگر هیچ. یک گام تا هیچ. معشوق تو را می خواهد. 

 معشوق تو را  

می خواند. باید جان باخت.... باید فدا شد..... باید فنا شد..... اکنون نوبت عاشقی ست. 

 همه تو را 

 می خوانند.... آسمان تو را، زمین و زمان تو را می خوانند.... معشوق تو را می خواند... 

 اکنون نوبت 

 عاشقی ست

نظرات 3 + ارسال نظر
رویای خاکستری یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام دوست من. خوبی؟
ممنونم از اینکه به من سر زدی. نظر لطفته.
پست خیلی زیبایی هست.
موفق باشی

محمد دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:26 ق.ظ http://delle.blogsky.com

سلام
من یاد گرفتم تو دنیا همه رو چنان دوست داشته باشم که گوی از نبودنشان قالب تهی می کنم ولی هیچگاه به هیچ کس دل نمی بندم واین تنها امتیاز من است و این است که هیچگاه در غم هیچ چیز عزادار نمی شوم
آره عزیز این گونه زیستن آدم رو آزاد ورها بار می آورد و فارغ از هرگونه قید و بند می کند
پس اینگونه بزی.
خوشحالم کردی بای

[ بدون نام ] دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:03 ق.ظ

محمد
(¯`v´¯)
`*.¸.*´ٍٍ
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________**** _______
___***____***____***__ *** ______
__***________****_______***____
_***___سلام___**__سلام__***___
_***____::::من آپم::::______***___
_*** ____________________***____
__***___بدووووووبیاااااا_____***____
___***_________________***_____
____***____منتظرم!____***______
______***___________***________
________***__بای__***__________
__________***___***____________
____________*****______________
_____________***_____
http://delle.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد